۴ پاسخ

عزیزم من دو روزه رژیم گرفتم بچه هم شیر میدم ولی دیگ چون وزنم خیلی بالا رفته گفتم رژیم شروع کنم
برای آب شدن شکم یه قاشق دانه چیا رو داخل سه لیوان آب جوش بریز و وقتی ولرم شد بزار یخچال و صبح ناشتا بخور عالیه
دانه چیا و تخم کتان بریز تو ماست عالیه حلقه بزن روزی بیس دقیقه

به نظرم فعلا فقط میتونی ریزه خواری نکنی یا هله هوله نخوری

مشکلت اینه میگی چی بخورم جمع شه
در واقع باید نخوری تا جمع شه چون شیر میدی فعلا فقط میتونی رژیم شیردهی بگیری
شیرینی جاتو حذف کن چربی غذاتم بیار پایین

تنها راه حلش اینه قندمصنوعی وچربی ونون نخوری برنجم بدون روغن بخور ا

سوال های مرتبط