خانومای ۱۷ هفته حرکات جنین رو حس میکنید؟ من چیزی نمی‌فهمم 🤕

۱۰ پاسخ

منم نمیفهمم . اگه جفت قدامی باشه و بچه اول دیرتر میفهمی

من اره زود حس‌کردم

بستگی ب جفت داره
جفت خلفی زود احساس میکنه جفت قدامی یکم دیرتر

منم🥺
جفتم قدامیه

من خیلی وقته میفهمم ولی نه هر روز هر چند روزس یه باذ

من تا الان حس نکردم هنوز

جفتت قدامی باشه دیر حس می‌کنی من هنوز متوجه نشدم جفتم قدامیه.

عزیزم شما هم ترشح زیاد دارین؟؟

عزیزم بستگی به جفتت داره از ۲۰ هفته به بعد دیگه باید حس کنی

من هنوز هم قشنگ حس نمیکنم 👀

سوال های مرتبط

مامان جوجه طلایی🩵 مامان جوجه طلایی🩵 هفته بیست‌وچهارم بارداری