۵ پاسخ

من از ۱۴ هفته حس میکنم ولی هر روز نه
عید هم احتمالا مسافرت نمیرم

اگه استراحت مطلق نباشی وطول سرویکس خوب باشه و جفتت بالا باشه نهایتا مسافرت نزدیک درحد دوسه ساعت بهت اجازه میده دکتر ولی مسافرت طولانی نه چون خیلی خطرناکه

آره میریم اتفاقا برا روحیه خوبه

نه نمیرم مسافرت😢شوهرم حساسه سر دخترمم نبرد منو

ریسکش بالاس نری بهتر

سوال های مرتبط

مامان نخود فرنگیم🦋 مامان نخود فرنگیم🦋 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان معجزه ی من🩷 مامان معجزه ی من🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان کیان و کارن مامان کیان و کارن هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نور مامان نور هفته بیستم بارداری