۳ پاسخ

معمولا توی چهار بچه ها خیلی وزن نمی‌گیرن انگار پسر منم اینطوری بود

همیشه دکتر ی چی میگه بهداشت ی چیز دیگه
ولی تو ۴ احتمال داره وزن نگرفته باشه
چون بازیگوش میشن و زیاد نمیخورن

احتمالا ترازو یا دکتر اشتباه گفته بودن

سوال های مرتبط