۴ پاسخ

هر بچه ای یه قلقی داره هربار یه مدل بگیرش ببین چجوری بهتر اروغ میزنه

ببین باید ببینی به مرور بچت چطوری و به چه حالتی بگیری بهتر آروغ میزنم

تو اینستا یه پزشک میگفت فقط بغلتون بگیرین به حالتی که بچه ایستاده هست
هیچ کاری لازم نیست بکنین
اگر زد که زد نزد هم هیچ مشکلی نداره

روی شونه چپ بزاریدو آروم بین دوتا کتف با انگشت ماساژ بده

سوال های مرتبط