به بیضه هاشونم فشار میاره
به کمر و زانوشون اسیب میرسه روروئک منسوخ شده نزارید لطفا
هنوز زوده چون پاش به زمین نمیرسه خودشو نگه داره بهش فشار میاد
از الان زود هست خواهر
الان وقت روروئک نیست
بعدشم کلا ممنوع شده
خوشم نمیاداز روروئک ،دوس ندارم توخونه ام باشه
پاهاشو خدا قربونش برم من ♥️
دکتر دخترم گفت اصلا نذاریش تو روروئک اسیب ب لگن باعث میشه پاشو کج بذاره
هنوز وقتش نشده
۸ ماهگی باید بزاری 😐
تا وقتی نتونه دستشو بگیره به وسایل پاشه نباید تو روروئک بزاری
هیچ حس خوبی ب رورورک نداشتم از اول
زوده هنوز ۸ ماه به بالا بزار اونم کم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.