۹ پاسخ

دندونا هممون داغونه عزیزم ربطی به شیر مادر نداره
منم دوسال از مادرم خوردم ولی دندونام تعریفی نداره

عزیزم در کل شیر مادر برا خودت راحت تره. موقع خواب راحت سینه میزاری دهنش ولی اگ بنا ب دوشیدن باشه واقعا برات سخت میشه من خودم تا 5 ماه دوشیدم دادم ولی سخته و در آخر خشک میشه و باید شیر خشک بدی
و برای مورد بعدی ک میگی ضعیف میشه همچین چیزی وجود نداره من شوهرم شیر خشک میخورده و خودم تغذیه ام شیر مادر بوده اون هیچوقت مریض نمیشه اما خودم همش مریضم

ولی نظر من اینه خود بچه بیشتر مک میزنه و بیشتر میخوره تا شیردوش

راستی اگه شیرتو میدوشی باید مرتب بدوشی ها اگه مرتب ندوشی مثلا هر ۲ ساعت یکبار
شیرت کم میشه

بستگی داره چه موقع از روز باشه
صبح زود شیر بیشتره
ظهر و عصر کمتر
اوجشم ۴ صبحه

من تا حالا بیشتر از ۸۰ تا از دوتا سینه نتونستم بدوشم
میانگین هر سینه ۳۰ تا
هر کدوم‌رو حداقل ۱۵ دیقه با شیر دوش برقی بدوشم

چون شیرت کمه سینه نمیگیره
روش sns هم امتحان کن بزن‌گوگل میاره

پودر شیرافزا گالاکتومید عالیهههه بگیر با شیر بخوره شیرت زیاد میشه
قرص لاکتاول هم خوبه

ینی یه ربع به یه ربع مید وشی

شما پریود شدین؟

سوال های مرتبط