بچم واکسن زده الان تبش ۳۷.۹ بود چیکنم؟

۶ پاسخ

مشکلی نداره بالاتر ۳۸/۵ تب داره الان طبیعیه لباس کم بپوشون قطره سرساعت بده

هر چهار ساعت استا بده میاد پایین نگران نباش

استامینوفن روز اول هر چهار ساعت روز دوم هر ۶ ساعت
روز اول کمپرس سرد روز دوم گرم
من کمپرس سرد رو هر بیست دقیقه یکبار برای دوتا پاش میزاشتم هر پا سه تا چهار دقیقه همین باعث شد بچم تب نکنه اصلا و بدنش کامل خنک باشه
و فرداش کمپرس گرم فقط ۵ بار گذاشتم
توی این دو روز اصلا پوشکش نکردم زیرانداز یکبار مصرف گرفتم زیرش گذاشتم یه پتو نازک روش انداختم و کمپرس هارو از روی همون پتو میزاشتم روش مستقیم به پوستش نمیزدم

من لباس میزاشتم فریزر سرد میشد هر یه ربع میذاشتم

کمپرس سرد هم بزار تبش میاد پایین

پاشویه کن

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق ۱۲ ماهگی