۶ پاسخ

هنوز خیلی زوده نگران نباش
منم بوکانیم😊

نگران نشو عزیزم اصلا فعلا خیلی زود شاید لقاح دیر صورت گرفته من با پنج روز تاخیر 128 بود رفت دکتر گفت چیزی نمیبینم بعد دوهفته دوباره رفتم گفت الان پنج هفته ودو روز هستی

به نظر من پنج هفته خیلی زوده نگران نباش

من ۵ هفته هیچی معلوم نبود ،تازه هفت هفته گفت تشکیل شده

عزیزم از1500بتا ساک معلوم میشه احتمالا لقاح دیر تشکیل شده خوبه ک من با دو روز تاخیر بتام78بود فردا میخام برم تکرار

بتات چند بود و چندروز تاخیر داشتی ک بتا دادی

سوال های مرتبط