۳ پاسخ

گرم گرفتگی ام جزو علائمه اگ شدید و منظم بود ی nst بده درد باشه متوجه میشن . بیشتر هم استراحت کن

با یه دکتر مشورت کن من تجربه ندارم

اگه سفت میشه انقباضه

سوال های مرتبط