۱۰ پاسخ

میلانو راضیم

زویی الاک دیگ نمیشینه چون غذا نمیخوره

زویه
واقعا عصای دسته

مارک زویه گرفتم خیلی راضیم

زویه گرفتم، راضی ام

زویه عالیه خیلی راضیم

دلیجان گرفتم پسرمم دوست داره راحته توش

اصلا به کارت نمیاد.

من کیدیلو گرفتم
هم صندلی غذاست هم تاب هم خوابشو
هم روروئک هم واکر
اما چ فایده پسرم توی هیچکدوم نمی‌مونه 😩😬

من زویه گرفتم از دیجیکالا

سوال های مرتبط

مامان نقطه خانوم مامان نقطه خانوم ۱۴ ماهگی
مامان آیهان کوچولو مامان آیهان کوچولو ۱ سالگی