نظرتون درباره بیمارستان پارس رشت چیه

۴ پاسخ

من به تازگی از دکترم پرسیدم گفت خود بیمارستان دیگه قبول نمیکنه

من دوست داشتم برم پارس ولی از پرستارا زییییاد تعریف خاصی نشنیدم ولی جالبه همینجا هم از آریا و رفتار پرسنلشون خیلی تعریف میکنن دختر عمومم رفت گفت عااالی بود کلی ناز آدمو میکشن

بیمارستان خیلی خوبیه،ولی مامان اولی هارو برای سزارین اختیاری قبول نمیکنه

منکه خاطره خوبی ازش ندارم.نمیدونم شاید فقط واسه من اینجوری بود...

سوال های مرتبط

مامان زینب بانو مامان زینب بانو هفته سی‌ونهم بارداری
مامان محمدهادی مامان محمدهادی هفته سی‌وهشتم بارداری