من به تازگی از دکترم پرسیدم گفت خود بیمارستان دیگه قبول نمیکنه
من دوست داشتم برم پارس ولی از پرستارا زییییاد تعریف خاصی نشنیدم ولی جالبه همینجا هم از آریا و رفتار پرسنلشون خیلی تعریف میکنن دختر عمومم رفت گفت عااالی بود کلی ناز آدمو میکشن
بیمارستان خیلی خوبیه،ولی مامان اولی هارو برای سزارین اختیاری قبول نمیکنه
منکه خاطره خوبی ازش ندارم.نمیدونم شاید فقط واسه من اینجوری بود...
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.