۴ پاسخ

من با شیردوش میدوشم دوتا قاشق غذاخوری میشه🫠😂

چه جوری با دست دوشیدی؟
خیلی سخته که

با دست خوب نمیشه دوشید

با دست فکر نکنم همه شیرتو بتونی خالی کنی

سوال های مرتبط

مامان نوقول نوباتوم مامان نوقول نوباتوم ۱۴ ماهگی