علت درد پهلوی راست مثل حالت نفخ از چیه

۲ پاسخ

فک میکنم از عفونته چون منم این دردو دارم عفونت دارم

نگم برات من دوشب از دردش نخابیدم
دکترم گفت گرم نگهش دار

سوال های مرتبط

مامان دخملی  💓🎀 مامان دخملی 💓🎀 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان مامان فندوق🩷 مامان مامان فندوق🩷 هفته بیست‌وششم بارداری