۷ پاسخ

شبها معمولا اره
روزا میشینم

نه من همیشه می‌شینم

دکتر به من گفت تا دوماه اول اصلا خوابیده به بچه شیرنده خطرناکه

سینه خیلی بدفرم و بدحالت میشه
صورت بچه هم زرد میشه

شبا اره

من بلد نیستم چطوری میدین؟

آره منم اکثرا خوابیده میدم نمیتونم بشینم کمرم و کتفم میگیره

سوال های مرتبط