خانوما کی طبیعی زایمان کرده بیاد یکم از تجربیاتش بگه

۴ پاسخ

من زایمانم طبیعیه
دعا کن زایمان کنم تواین هفته چون سه شنبه ۴۰هفتم تموم میشه
میام تجربمو میذارم❤️

........

من من من اصلا نمیدونستم قراره چه اتفاقی بیفته و چجوری قراره درد بکشم پروسه زایمانم دوست داشتم خداروشکر خوب بود تجربه خاصی ندارم خخخخ

سرچ کن میاره تجربه‌هاشونو

سوال های مرتبط