سلام کسی هست هنوز از شیر نگرفته باشه؟؟

۳ پاسخ

من گرفتم بعد دو هفته با حسرت ب شیشه بچه فامیل نگاه کرد باباش طاقت نیاورد باز خرید براش😑🤦‍♀️

بله من

من بچم کلان با شیر مشگل داره خیلی وقته شیر پاستوریزه میدم اونم گاهی نمیخوره

سوال های مرتبط

مامان سید حسین مامان سید حسین ۲ سالگی