هر دو ساعت هست نه یکساعت. تا شیر بدی آروغ بگیری میرسی به یکساعت بعدی
بنظرتون نوزادی که گرسنه باشه میخوابه؟؟؟؟؟
من دکترم گفته هروقت خواست بده بهش
وقتی شیرت کم باشه مجبوری هر ی ساعت بهش شیر بدی
آره رفلاکسش تشدید میشه من کردم پشیمونم
من زیر دو ساعت اصلا بهش شیر نمیدم حتی اگه گریه کنه و ناآروم باشه
رفلاکس میگیره😊
وزن میگیره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.