۳ پاسخ

دکتر فوق تخصص به من گفت زودتر از یکساعت باعث رفلاکس میشه

من شیرم خیلی کمه واسه همین یه ساعت یه بارمیدم ولی شیرخشک دوساعت یه بارمیدم

وا چ ربطی داره

سوال های مرتبط

مامان 🤍ملورین‌خانوم مامان 🤍ملورین‌خانوم ۵ ماهگی