۳ پاسخ

اگه اضافي شير باشه يك ساعت اگه دهن نزده باشه ٢ ساعت چيزي كه من سرچ كردم
ولي درهردوصورت من سر يكساعت ميريزم دور

دکتر به من گفت تا یک ساعت شیرخشک میمونه

تا دوساعت اشکال نداره

سوال های مرتبط