۵ پاسخ

میگن اگه بچه دهن زده باشه شیشه شیرو تا یک ساعت میشه نگه داشت ولی اگه درست کرده باشید و نخورده باشه ۲ ساعت . ولی من کلا یکساعت نگه میدارم مخصوصا الان تو تابستون

عزیزم تا نهایت دو ساعت هیچ مشکلی نداره

چیزی نمیشه

هیچی نمیشه

هیچی نمیشه بده بخوره

سوال های مرتبط

مامان فاطمه و زینب مامان فاطمه و زینب ۱۷ ماهگی