۳ پاسخ

ولی بعد مرخص شدنشون کلی دوندگی داره باید واسه معاینه دوباره هی دکتر ببری اینش خیلی سخته واسم

۳۸ هفته به خاطر تنفس و اینکه مدفوع خورده بود

۳۶ هفته و ۵ روز ولی خیلی هام ب وقتش ب دنیا اومدن و رفتن دستگاه ب شرایط بچه مونده بچه قبلیم ی روز زودتر از این پسرم ب دنیا اومد و دستگاه نرفت ولی این بچه ام ب خاط اینکه نفس کم آورد رفت دستگاه

سوال های مرتبط

مامان مهوا جوجو🐣 مامان مهوا جوجو🐣 ۴ ماهگی