۱۱ پاسخ

من سینمو فشار میدم شیر میپاشه ولی با شیر دوش درحد یکی دو قطره میاد نمی دونم یعنی شیرم کمه یاچی

شیشه شیرت چیه؟؟

برا منم همینه لاکتاول بخور

فک کنم خیلی خوبه
با برقی یا دستی؟
چون با دستی سختتر میاد

قرص لاکتاول بخور با پودر گالاکتومید مایعات زیاد بخور
شیر خودت رو بیرون یخچال ۳ ساعت میتونی نگه داری

من دوتاسینمو میدوشیدم تون موقعه میشدانقد دیگ شیرم تموم شدشیرخشکی شد

شیردوش برقی + قرص شیرافزا به من خیلی کمک کرد

یخورده کمه مایعات بیشتر بخوری درست میشه

خوبه دیگ دوتا سینت روهم میشه ۶۰تا

منم همینقدر دارم‌تازه من‌دوتا ثینم اینقدره

مایعات زیاد بخور بیشتر میشه

سوال های مرتبط