ای ننه چه نازه ماشاالله..،😍
منم همین ترسو دارم شکم اولم بود..برا بارداری دوم,🤦🏻♀️نمیدونم چه راهی بهتره
من قبل بارداریم ۵ سال ایودی داشتم، تا برش داشتم با اولین اقدام باردار شدم. هر سالم می رفتم چکاپ بشم که جاش اوکی باشه. بچه هم نداشتم،دکتر برام مسی نوشت رفتم خودم خریدم
برا ۵ سال پیش یکم هزینش زیاد شد ولی هم پریودیام منظم شد هم دیگه استرس قرص و هورمون و بارداریو نداشتم
من قبل بارداریم آی یودی داشتم خیلی راضی بودم الان بعد زایمانم هم دوباره میرم میزارم انشاالله
فرقی نمیکنه چندتا زایده باشی
یکی از اقوام ما بعد بچه اولش گذاشت دیگه بچه دار نشد
بنظرم راه دیگه ای انتخاب کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.