۲ پاسخ

نه عزیزم ۳۷نرماله ۳۸به بالا خطرناکه قطره استامینوفن هرچهارساعت بده سرساعت دیگه مشکلی نداره زیادگرم نپوشونش

نه خوبه همون هر ۴ ساعت پاراکید بده

سوال های مرتبط