۵ پاسخ

من فعلا فقط عدس و ماش و نخود دادم لوبیا هنوز ندادم

اتفاقا من الان لوبیاچشم بلبلی خیسوندم برا ناهارفرداشون
حبوبات خیلی براشون خوبه دیگه بزرگ شدن نفخ نمیکنن اگه تاحالا ندادی کم بده برا بار اول

من میدم بهش نه از اول چون بهش دادم خیلی مشکلی باهاش نداره.عزیزم ال آرژنین داره برای رشد قد خوبه

سوال منم هس

حبوباته دگ
کلا حبوبات ها خاصیت داره
هر حبوباتی هم خواص خودشو داره .
از شب قبل خیس کن نفخش کم میشه

سوال های مرتبط

مامان آریا و آیلین مامان آریا و آیلین ۶ سالگی
مامان نفس مادر💜 مامان نفس مادر💜 ۹ ماهگی