۸ پاسخ

نکن قند نده بچه دوستم ۱ سال نیم به خاطر دیابت بالا بستری قندش رفته بالا

بله ضرر داره

نه عزیزم نباید بندازی
من پسرم شیرش تلخه انداختم دکتر گفت نباید شیرین کنی

آفرین شما امتیاز این مرحله رو گرفتی

چرا قند انداختی؟؟؟😐

حالا دیگه نریز چیزی نمیشه ما دهه شصتیا مشت مشت قند خوردیم همه رو دفع کردیم چیزیمونم نشده این طفلیام بزرگ میشن ولی کاری که عذاب وجدان بهت میده رو انجام نده

منم گاهی اوقات یه قند کوچیک میندازم

برا چی قند‌ریختی ؟ خودشون شیرینن....من شنیدم یه ذره نبات آسیاب شده بریزیم بخاطر سردی شیرخشک

سوال های مرتبط

مامان دُخمَلـــی👼🍃 مامان دُخمَلـــی👼🍃 ۱۰ ماهگی