ی نرم کننده یا مایع خوب معرفی میکنین برای شستن لباس نوزاد

۶ پاسخ

کلا مایع شستشوی بچه خیلی خفنی نداریم من هم فیروز استفاده کردم هم اکتیو هم پینو هر سه تاشونم خوبن

پینو آبی و اکتیو آبی از همه بهتر

مایع لباس فیروز

مایع من رفتم خیلیا بو کردم بو خوب نمیدادن یا زیادعطری تندبودن یا خوشبونیودن بعداز همه شون پرسیل بهتربود پرسیل کودکان ضدحساسیت برداشتم

فیروزه

اکتیو ابی مال نوزاد خیلی خوبه بوشم عالیه

سوال های مرتبط