کلا مایع شستشوی بچه خیلی خفنی نداریم من هم فیروز استفاده کردم هم اکتیو هم پینو هر سه تاشونم خوبن
پینو آبی و اکتیو آبی از همه بهتر
مایع لباس فیروز
مایع من رفتم خیلیا بو کردم بو خوب نمیدادن یا زیادعطری تندبودن یا خوشبونیودن بعداز همه شون پرسیل بهتربود پرسیل کودکان ضدحساسیت برداشتم
فیروزه
اکتیو ابی مال نوزاد خیلی خوبه بوشم عالیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.