۷ پاسخ

منم هفته ام نزديك شماست خيلي درد دارم درست راه نميرم لنگ هم ميزنم پاي راستمه

عزيزم شما خوب شديد؟

منم دارم عزیزم و همچنان عذاب میکشم

باید ورزش های مربوط به سیاتیک انجام بدی من انجام دادم خوب شد

😑من فقط با آبگرم ماساژ میدم با یه شال میبندم آروم ترع😑من از بچه گی این مشکلو دارم

والا من خودمم چند روزه دچارش شذم حتی ورزش‌ میکنم هنون لحظه خوبه بعد دوباره قفل میشه😰😰
دیوانه شذم

منم تو ۶ و ۷ ماهگی اینجوری شدم الان خداروشکر خوب شد ولی دردش خیلی بده

سوال های مرتبط

مامان حامیم مامان حامیم ۱۰ ماهگی