منم هفته ام نزديك شماست خيلي درد دارم درست راه نميرم لنگ هم ميزنم پاي راستمه
عزيزم شما خوب شديد؟
منم دارم عزیزم و همچنان عذاب میکشم
باید ورزش های مربوط به سیاتیک انجام بدی من انجام دادم خوب شد
😑من فقط با آبگرم ماساژ میدم با یه شال میبندم آروم ترع😑من از بچه گی این مشکلو دارم
والا من خودمم چند روزه دچارش شذم حتی ورزش میکنم هنون لحظه خوبه بعد دوباره قفل میشه😰😰
دیوانه شذم
منم تو ۶ و ۷ ماهگی اینجوری شدم الان خداروشکر خوب شد ولی دردش خیلی بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.