بچم تو سن سه سال و هشت ماهگی عینکی شد

تصویر
۳۰ پاسخ

عزیزم اشکال نداره تنش سالم باشه ..حالا بزرگتر بشه میشه کاری کرد

دختر منم داخل سه ماهگی هس باید عینک بزنه
خدا خودش بزرگه غم به دلت راه نده

چند شد عینکش عزیزم؟

پسرمنم الان پنج ماهه عینک میزنه عزیزم

الهی تنش سلامت باشه
بانمک شده چهرش😍

پسر منم تو همین سن
اشکالی نداره خوب میشن
با عینک بامزه ترن😊

چرا علتش چی بود؟

گوشی یا تی وی زیاد میدید؟؟

ای جونم گل پسری
تنش سلامت❤

خداااا چقدم بهش میاد. من خودم عینکی بودم جراحی کردم چند ساله. خواهرام پدر و مادر و همسرم همه عینکی هستیم. عینکی بودن یه ویژگیه. ضعیف بودن چشم یه ژن. غیب و ایرادی توش نیست مهم اینه چقد بهش میاد

اینم پسر من که عینک میزنه
من اولش ناراحت بودم ولی دیگه گفتم اشکال نداره انشالا تنشون سالم باشه

تصویر

حالا بزنه خوبه بچه ها این سن قبول نمیکنن مهم قدشه که ماشالا بلنده ،

منم از ترس عینک نبردمش

عزیزممممم😍😍😍😍چقدم روصورتش نشسته

ای جونم مبارکش باشه😍😍😍انشاالله با چشمای قشنگش فقط زیبایی های دنیا رو ببینه🥰

آخ آخ مهندس خاله🥰😍
یه ماچش کن از طرفم😘

بابا بچه مهندس تیپت گنگ شده

پسر منم چند ماهه عینکی شده ما هم ارث داریم متاسفانه

چ بهشم اومده😍😁

مبارکش باشه آقای مهندس 😍

پسر منم چشمش ضعیفه و ی کوچولو انحراف داره دکتر بهش عینک داده اما نمیزنه نمی‌دونم چیکار کنم چه سنی عمل میکنن ؟

تو بینایی سنجی مراکز بهداشت متوجه شدی آستیگماته چشمهاش؟؟؟

آخ قربونش برم بانمک
براش اسپند دود کن پسر خوشگل 😘😘

آخ قربون قیافت ننه

عزیزم 🥰 چقد به صورتش نشسته

عزیزم ماشاالله چقدر بهش میاد نمک داره 😍🧿😍🌹

عزیزم ان شاءالله خوب میشه پسر خاله من چن ساله عینکیه نزدیک ۵ ساله ۹ سالشه ماهم متاسفانه ارث عینکی داریم ۴ تا خواهریم عینکی هستیم دختر عمه دختر عمو خاله دختر خالم پسر خالم همه عینکیم

تنش سلامت عزیزم چه اشکال داره عزیزم مهم سلامتیشه

عزیزم ایشالا خوب میشه امیدش به خدا♥️

الهی قربون چشاش چرا عینکی شد ضعیف چشش؟؟

سوال های مرتبط