۷ پاسخ

نسبت ب قد تولد کمه
پسر من قد تولد ۴۹‌ . الان ۱۰۵
وزنش هم ۱۶

خوبه شوهرمن مثلا قدش بچگی خیلی کوتاه بوده ولی به بلوغ رسیده یهو قد کشیده قشنگ تو کمرش خطهاش هس الان قدش نرماله ۱۸۰ ولی بچگی کوتوله بود الان پسر من ۱۰۴فک کنم باشه وزنش ۱۷۴۰۰خیلی لاغره و قدشم معمولیه قد پسرتون خیلی خوبه من اصلا نگران قدش نیستم فقط دوس دارم چاق بشه که نمیشه

وزنش عالیه
قد متوسط ۴
۱۰۴
قد تولد معمولا اشتباه میگیرن

دختر منم ۱۰۰ هس و ۱۴ کیلو
بنظرم میتونستن بهتر باشن البته وزن کوچولوی شما خیلی خوبه🧿

پسر من 107با وزن 16.5قد تولدش فک کنم 49بود البته زودتر از موعد بدنیا اومد

وزن و قد عالیه هزار ماشاالله آرمین قدش ۱۰۶.۵ وزنش ۱۳

پسر من ۹۸🥴از بس ک درست نمیخابه و هیچی نمیخوره

سوال های مرتبط

مامان آریا و دخترم🌱 مامان آریا و دخترم🌱 ۴ سالگی
مامان سلین جعفری مامان سلین جعفری ۴ سالگی