۷ پاسخ

آره عزیزم من بردم و نتیجه شو الان دارم‌میبینم .فقط باید صبر و حوصله به خرج بدی ماه اول اشتها تغییر نکرد ماه دوم اشتها خوب شد و از ماه سوم اشتهاش عالی شد

پسرمنم افتضاح ده مدل شربت اشتها هم خریدم جواب نداده منم یه مدته دیگه هیچی نگرفتم

با خانم ندا کلکته چی مشاوره انلاین بگیرید تو‌اینستا پیج‌ داشت الان هم فکر کنم تو بله باشه

عزیزم دختر منم اشتهایی نداره گاهی میخوره گاهی نه خسته شدم واقعا

هرچی بچه اطرافم دارم همه بی اشتها یا وزن نمی‌گیرن ولی میخورن

ایشالا که زودی جواب بگیری .چون واقعا درک میکنم که چی میکشی از غذا نخوردن بچتون

قربونت عزیزم

سوال های مرتبط

مامان حسین جان❤️ مامان حسین جان❤️ ۳ سالگی