۴ پاسخ

عزیزم مرغ و تخم مرغ میخری خارجیه؟
چی ارزون مونده که انتظار داری این ارزون بمونه
تازه بریم خدا رو شگر کنیم فعلا هست
معلوم‌نیست چندوقت دیگه اینم قحطی بیاد اصلا🤦‍♀️

من رفتم یه مولتی یه اهن بخرم شد۷۰۰
پشمام ریخت جاش اویفرخریدم۳۰۰هم‌مولتی هم‌اهن😂

چند گرفتید شما؟
من چند وقت پیش با قطره مولتی شد ۴۵۰

من فکر کنم ۲۸۰ گرفتم

سوال های مرتبط