چیزای نغاخ نخور اروغشو حتما بگیر
دیگه یه دوره هستش میگن با دارو خوب میشه اما اونم نه فقط یکم تسکین میده
شیر خشک کامفورت بده
قطره ایزی کول بگیر طبق دستور روش بهش بده
شیر خودتو دادنی رژیم داشته باش
حبوبات کاهو لبنیات نخور
برنج کم مصرف کن
بعد غذا عرق نعنا و زیره بخور
قرص دایمتیکون و کپسول بایوفلورا بخور
وقتی بیقرار میشه ببین صدای سشوار یا جارو برقی کدوم آرومش میکنه که بخوابه
در چه حده عزیزم
منظورم بعضی وقتا بچه گربه میکنه روزی مثلا ۵ بار هربار در حد فوقش ۵ دقیقه
اما من سر دخترم هر عصر چن ساعت تا آخر شب گریه میکرد باهییچ روشی هم گریه ااش بند نمیومد
ببر دکتر
ماساژ شکمی با روغن گرم
خودت چیزای نفاخ نخور
اینکارا فقط کمترش میکنه ی دوره اس ک باید بگذره متاسفانه
فقط زمان عزیزم
اینجور که معلومه دارو زیاد راهکار نیست
شیرشو عوض کنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.