منم پسرم رفلاکس داشت ای ار میدادم الانم ای ار میدم با اینکه ای ار میدادم بازم هی بالا میاورد دکتر گفت بشینه سر پا بشه خوب میشه .همینم شد از وقتی نشست و سر پا شد دیگه بالا نمیاره
من دخترم امرزو خیلی بد بالا آورد نمیدونم رفلاکس یا غذا سنگین بود یا چی ماست میدم
من دیگه ول کردم شیرخشک معمولی میدم فقط لبنیات نمیدم چون تشدید میکنه سرلاکم تاحالا ندادم چون بدتر میکنه دارو اصلا نمیدم خیلی بهتر شده ولی بازم گاهی بالا میاره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.