۳ پاسخ

منم پسرم رفلاکس داشت ای ار میدادم الانم ای ار میدم با اینکه ای ار میدادم بازم هی بالا میاورد دکتر گفت بشینه سر پا بشه خوب میشه .همینم شد از وقتی نشست و سر پا شد دیگه بالا نمیاره

من دخترم امرزو خیلی بد بالا آورد نمیدونم رفلاکس یا غذا سنگین بود یا چی ماست میدم

من دیگه ول کردم شیرخشک معمولی میدم فقط لبنیات نمیدم چون تشدید میکنه سرلاکم تاحالا ندادم چون بدتر میکنه دارو اصلا نمیدم خیلی بهتر شده ولی بازم گاهی بالا میاره

سوال های مرتبط

مامان هانیسا مامان هانیسا ۱ سالگی
مامان نویان وکایان🩵 مامان نویان وکایان🩵 ۱۲ ماهگی
مامان نوتلا 🍫🐻 مامان نوتلا 🍫🐻 ۱ سالگی