۷ پاسخ

بنظر من خوبه. درسته نم پس میده اما بهتر از اینه ادرارش یهو بریزه رو فرش

من چهار لایه بی بی لند گرفتم فوق‌العاده بود

عالیه عزیزم
اوناییکه میگن بده انتظار پوشک نباید ازش داشته باشید همین که جیش کرد باید عوض کنید درسته از بغل هاش نم پس میده ولی بهتر از اینه همه جارو نجس کنه مارک خوب باید بگیری من بیبی بند گرفتم خوب بود

مزخرفه

شورت آموزشی بچه نمی‌فهمه خیسشده دیر یاد میگیره

بنام خدا
مزخرفه

سلام گلم اصلا به درد نمیخوره

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق ۳ سالگی
مامان نفس مامان مامان نفس مامان ۳ سالگی