تا سه روز عادیه. مراقبش باش خوب میشه دیگه
اصلا لباس نپوشون یه بادی بزار تنش باشه
تا پایان سومین روز طبیعی هست اگه بعد از اون باز تب داشت باید ببری دکتر
تا سه روز طبیعیه تب تا ی هفته ام بی حال میشن ولی برایه تبش من پدتب بر گرفتم خیلی خوب بود شبا میزاشتم خداروشکر تب نکرد اصلا
وای ک چقدر استرس این واکسن لعنتی دارم خدایا کمکم کن من بی تجربه ام بچم ب تو میسپارم بخدا تا هفته ی دیگ استرس میمیرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.