من گیگوز گرفتم که هم سبکه هم برای بچههایی که به پروتیین گاوی حساسیت دارن خوبه
مامان من نذاشت بگیرم گفت اگه نیاز بود از داروخونه بیمارستان میخریم
ولی اکثرا بهم گفتن نان خوشمزه و سنگینه و آپتامیل سبک تره ولی مزه اش خوب نیس
مگه نمیخوای شیر خودت بدی
اپتامیل ۱
من اپتاميل گرفتم
اول ببین شیر نیومد شیر بگیر
من نان ۱ یا آپتامیل میگیرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.