۵ پاسخ

منم کم خونی شدید دارم مینور هستم قرص فیفول خوبه اگه یکی صبع بخوری یکی شب من چون حامله ام کنارش قرص اهن هم میخورم شیر به همراه بادام صبحها و گوشت قرمز .اسفناج و عدس خیلی خوبه عسل طبیعی و گردو هم عالیه هرروز بخوری

جگربخورزیاد

من قرص ففول میخورم

منم کم خونین شدیده تنها قرصی که باعث شد سر گیجه و تاری دید از سرم بیفته قرص ایسن پلاس بود اون موقع آزمایش هم دادم دکترم می‌گفت دیگه کم خونیت برطرف شده

تصویر

سلام ...من مینور هستم دکتر بهم گفت تا آخر عمرم باید قرص فولیک اسید بخورم ولی هر شب نمی‌خورم چون یا تنبلی میکنم یا یادم میره و...
غذا جگر گوسفند ، پسته خام ، مویز ، اسفناج ، حبوبات و بازم هستن اینا رو میدونم که خوبن...

سوال های مرتبط