۴ پاسخ

کلا این قرصا هورمونیه
هورمون بدنو تنظیم میکنه
چه پریود چه جلوگیری چه کموزیادی و...

اره میگن هورمون تنظیم میشه و خونریزی زیاد

فقط میدونم کع مسئله مهمیه
ممکنه خدایی ناکرده بخواد یائسه بشی
و باید باید تحت درمان و کنترل باشی

بله عزیزم برای تنظیم پریوده

سوال های مرتبط