۹ پاسخ

اگه خودتو منقبض نکنی اصلا درد نداره.کلا سر جمع ۱۰ ثانیه طول میکشه .ورودی دهانه رحمتو چک میکنن که زخم، التهاب یا عفونت فعال نداشته باشی.همین

خوبه فقد کمی درد داره البته بدن هرکسی متفاوته برای دردش

من درد داشتم

دردی حس نمی کنی

نه بابا اصلان درد آدم متوجه نمیشه کم تز از یک دقیقه هم زمان نمیبره

اصلا حس نمیکنی اگه حرفه ایی باشه

برای تشخیص عفونت اینا

اصلا درد نداره

اگر تاالان معاینه شدی و درد نداشته برات اینم درد نداره ولی من چون فوبیای اسپکلوم دارم برام سخت بود ولی هرکی دیگه که انجام داده میگه خیلی راحت بوده

سوال های مرتبط

معجزه خدا معجزه خدا قصد بارداری
هوزان❤
IVF هوزان❤ IVF قصد بارداری
مطمعنم یه روزی منم مامان میشم مطمعنم یه روزی منم مامان میشم قصد بارداری