منم استرس نداشتم هفته هفتم رفتم سونوضربان قلب بچم105بودهماتوم دارم گفتن استراحت مطلق کن برام دکترشیااف فق نوشت کلا روزاموبهم زدن الان هم تواستراحتم هم تواسترس
منم🥹🥹🥹
دقیقااا من ک چهارشنبه سنو انومالی دارم بیشتر
چون اکثرا از قبل تجربه های بدی داریم
انشاالله همه به سلامت طی کنن این مسیرو
عزیز مادر شدن یه پروسه ی بی بازگشته، تاوقتی مادر نیستی زندگی یجوره ولی وقتی ک مادر میشی هرگز نمیتونی به قبل برگردی همییییشه قلبت جز خودت برا بچه هات میزنه،
خيللللي
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.