چقد هممون استرس نینی هامونو داریم🥹

۷ پاسخ

منم استرس نداشتم هفته هفتم رفتم سونوضربان قلب بچم105بودهماتوم دارم گفتن استراحت مطلق کن برام دکترشیااف فق نوشت کلا روزاموبهم زدن الان هم تواستراحتم هم تواسترس

منم🥹🥹🥹

دقیقااا من ک چهارشنبه سنو انومالی دارم بیشتر

چون اکثرا از قبل تجربه های بدی داریم

انشاالله همه به سلامت طی کنن این مسیرو

عزیز مادر شدن یه پروسه ی بی بازگشته، تاوقتی مادر نیستی زندگی یجوره ولی وقتی ک مادر میشی هرگز نمیتونی به قبل برگردی همییییشه قلبت جز خودت برا بچه هات میزنه،

خيللللي

سوال های مرتبط

مامان 🤍👶🏻𝒜𝓎𝑒𝒽 مامان 🤍👶🏻𝒜𝓎𝑒𝒽 ۱۱ ماهگی
مامان آروین♥️🥹 مامان آروین♥️🥹 هفته بیست‌ویکم بارداری