۹ پاسخ

دکتر برا من آزمایششو ننوشت چرا
فقط سونو نوشت
یعنی چون سلفری دادم ننوشت

۲۴تا۲۸هفتگی ازمایش گلوکز
۲۸تا۳۲هفتگی سنو رشد
ی سنو اخری هم هسته معمولن ۳۶،۳۷ هفته انجام میدن برااینکه ببینن نوع زایمانت چجوریه

من ازمایش اول بارداری دادم نه تومن چشمم ترسیده ببین غربالگری چنده

منم ۴و۷۰۰دادم آزمایش سنوهم ۲و۲۰۰

چقدر زیاد. من انشالله دوهفته دیگ‌میرم پرسیدم سه میلیونه یونویه آنو مالی ازمایشش ان تی رفتم آنو مالی لازم نیس

واس من ازمایش ۴ و‌خورده ای سونو ۵۷۰۰

چرا ایقد زیاد. من ازمایش ۱۶هفته شد ۸۰۰

ازمایش ۵ میلیون و سونو ۴ میلیون و خورده ای

ادامه..

سوال های مرتبط

مامان ،قلبم❣️ مامان ،قلبم❣️ روزهای ابتدایی تولد