سلام خانما
انومالی آزمایش هم داره بعد سنوش؟؟؟؟

۶ پاسخ

ن نداره

اره داره ۲هفته جلوتر باید بدی

‌بستگی‌ب‌ازمایش‌قبلی‌ و نظر دکتر داره

اره 16 هفته باید ازمایشو بدی من نمیدونستم فک کردم مثل انتی باید روز سونو بری که رفتم دیگه دیر بود ندادم ازمایشو

اگر آزمایش همراه با ان تی رو ندادی این رو باید بدی نه نمیخاد بعد سونو حتما

ن نداره

سوال های مرتبط

مامان دختر قشنگ من مامان دختر قشنگ من ۶ ماهگی
مامان ضحی گلی 💖 مامان ضحی گلی 💖 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان رستا خانوم مامان رستا خانوم ۹ ماهگی
مامان امیر رضا مامان امیر رضا ۴ ماهگی
مامان آلا 💕🥺 مامان آلا 💕🥺 ۴ ماهگی
مامان فندوقم 🩵 مامان فندوقم 🩵 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان همتا مامان همتا روزهای ابتدایی تولد
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته بیستم بارداری