خانما انومالی ازمایش هم داره؟

۱۰ پاسخ

بله عزیزم داره اگه دکترت بخواد

سلام عزیزم فقط سونو داشت

داشتن که داره ولی اکثرأ دکترا نمی نویسن
من خودم نوشت رفتم هزینه شم زیاد شد

سونو انومالی چقد هست؟

برا منم فقط سونو نوشته گف لازم نیست

اگر تو آن تی ریسکش پایین باشه تو انومالی نمینویسن

ن عزیزم فقط سونو داره

اره داره ولی دکتر من ننوشت دو تا دکتر متفاوت هم رفتم هر دو گفت لازم نیست

ازمایش غربالگری دوم هفته 16میدن... سونو انومالی هفته 18
ولی بعضی دکترا ازمایش نمینویسن

اره داره ولی من ندادم

سوال های مرتبط

مامان رستا خانوم مامان رستا خانوم ۹ ماهگی
مامان امیر رضا مامان امیر رضا ۴ ماهگی
مامان همتا مامان همتا روزهای ابتدایی تولد
مامان دختر قشنگ من مامان دختر قشنگ من ۶ ماهگی
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته نوزدهم بارداری
مامان ،قلبم❣️ مامان ،قلبم❣️ روزهای ابتدایی تولد
مامان ضحی گلی 💖 مامان ضحی گلی 💖 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نگین مامان نگین هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان نخود🥹 مامان نخود🥹 هفته هجدهم بارداری
مامان محمد رضا مامان محمد رضا هفته بیست‌ویکم بارداری