سلام خانما انومالی ازمایش هم داره؟

۵ پاسخ

آره عزیزم دکترم برام نوشت ۱۶هفته دادم

برای من دکتر ننوشته برم

نه اگه غربالگری اول مشکلی نداشته باشه آزمایش دوم و نمینویسن معمولا.

آزمایش هم داره
ولی بستگی به نظر دکتر داره که بخواد انجام بدی یا ن
معمولا بیشتر دکترها ان تی اوکی باشه دیگه آزمایش غربالگری دوم رو تجویز نمیکنن

بله بعد انومالی میری ازمایش

سوال های مرتبط

مامان ،قلبم❣️ مامان ،قلبم❣️ روزهای ابتدایی تولد
مامان ضحی گلی 💖 مامان ضحی گلی 💖 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان رستا خانوم مامان رستا خانوم ۹ ماهگی
مامان امیر رضا مامان امیر رضا ۴ ماهگی
مامان آلا 💕🥺 مامان آلا 💕🥺 ۴ ماهگی
مامان همتا مامان همتا روزهای ابتدایی تولد
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته بیستم بارداری
مامان گلوریا   💝💖💗 مامان گلوریا 💝💖💗 ۲ ماهگی
مامان گیلاسچه🍒 مامان گیلاسچه🍒 ۲ ماهگی