سلام انومالی ازمایش هم داره

۶ پاسخ

نه نداره

دارع اگه انتی خوب باشه نمینویسن

اره ولی بعضی دکترا نمینویسن
وقتی سنت خوب باشه و جواب ازمایش انتی هم اوکی باشه

سلام
گاهی دکترا مینویسن گاهی نه

خیرررر
یه ازمایش کوادمارکرهست که ربطی به انومالی نداره

بعضی دکترا آزمایش هم مینویسن بعضیا نه
بستگی داره

سوال های مرتبط

مامان گیلاسچه🍒 مامان گیلاسچه🍒 ۲ ماهگی
مامان دختر قشنگ من مامان دختر قشنگ من ۶ ماهگی
مامان نی نی دخترم😍 مامان نی نی دخترم😍 ۵ ماهگی
مامان پسرم💙 مامان پسرم💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان ،قلبم❣️ مامان ،قلبم❣️ روزهای ابتدایی تولد