سلام آنومالی آزمایش هم داره؟

۶ پاسخ

برا من فقط سونوعه

من فقط سونو رفتم خوب بود همه چی دکتر گف چه نیازیه اگه انتی خوب باشه نرو

من دکترم نخواست فقط سونو دادم اگه آزمایش اولت اوکی باشه و فامیل اینا نباشین نمینویسه بر توام نمیخواد لابد کدوم دکتر میری

منکه دادم بعضی دکترا میگن برو بعضیا نه

من دکترم دیروزگفت ازمایشش نیاز نیس غربالگریم خوب بوده
سونونوشت

اره عزیزم من هفته دیگه باید بدم

سوال های مرتبط

مامان گلوریا   💝💖💗 مامان گلوریا 💝💖💗 ۱ ماهگی
مامان دختر قشنگ من مامان دختر قشنگ من ۶ ماهگی
مامان نی نی دخترم😍 مامان نی نی دخترم😍 ۵ ماهگی
مامان پسرم💙 مامان پسرم💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان ،قلبم❣️ مامان ،قلبم❣️ روزهای ابتدایی تولد