سلام ایا سونو آنومالی آزمایش هم داره؟

۵ پاسخ

نه نداره

بعضی از دکترها قبلش ازمایش الفا میفرستن بعضی ها نه ولی درکل مثل ان تی نه نداره ازمایش

نه نداره

نه عزیزم نداره سونو انومالی ۱۸ هفته ب بعد بهتره ک بدی و اگ توی ازمایش و سونو انتی مشکلی نباشه نباید ازمایش دیگه ایی بدی تازه ازمایشش هم ۱۵ هفته اس و انومالی برای بیشتر مامانا فقط سونو هست

بله مثل انتی ازمایش هم داره

سوال های مرتبط

مامان ضحی گلی 💖 مامان ضحی گلی 💖 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان برنا👶🌱 مامان برنا👶🌱 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان فسقلیا مامان فسقلیا هفته سی‌وپنجم بارداری