سلام خانما سونو آنومالی آزمایش هم داره؟؟؟

۸ پاسخ

واسه من آزمایش ننوشت

آره عزیزم من انجام دادم ۱۶ هفته

سلام نه نداره دکتر من ک ننوشت چون ازمایش ان تی خوب بود

اره داره هم ازمایش هم سونو من ک دادم شاید دکترهای دیگ فقط سونو بدن

اگ ازمایش nt خوب باشه سنتم بالا نباشه احتمالا دکترت ننویسه.برا بعضیا مینوسین بعضیام دکترشون حساسع مینویسه

اره توی 16 هفته باید بری انجام بدی آزمایش رو

نه عزیزم نداره

سلام نه نداره

سوال های مرتبط

مامان ضحی گلی 💖 مامان ضحی گلی 💖 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان همتا مامان همتا روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نگین مامان نگین هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان برنا👶🌱 مامان برنا👶🌱 هفته بیست‌ودوم بارداری